بلاگ

یعنی الان نمیدونم بخندم یا گریه کنم به شدت دچار تناقض شدم

یه بار نیشم تا بنا گوش باز میشه و یه بارم یهویی یه عالمه غصه میاد تو وجودم

وقتی فهمیدم وبلاگ شخصیم که کلی خاطرات توش نوشتم کامل حذف شده خیلی غصه خوردم

آدرسم رو که تایپ می کردم بلاگفای ذلیل مرده میگفت :

همچین آدرسی به ثبت نرسیده اگه میخواهید آدرس رو به نام خودتون ثبت کنید .

منم اینقدر غصه دار بودم سر این مسئله که بی خیال شدم و آدرسم رو ثبت نکردم

حالا امروز رفتم تو گوگل سرچ کردم ببینم اصلا از مطالبم چیزی تو گوگل مونده یانه که یهو با این آدرس

مواجه شدم

http://mohebatetanhaee.lordnew.ir/

چند تا از آخرین پستهای من رو این سایت به نام خودش ضبط کرده

آخه مطالب من ارزشی داشت که حالا بخواد توسط یکی دیگه سرقت بشه

برم بهش بگم آقا یا خانم محترم این دزدی آشکار به حساب میاد ؟

اصلا قسمت نظر دهیش باز نیست که براش کامنت بذارم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.